Mnogim navijačima Intera se nije dopao novi grb i jako su nezadovoljni. Povodom izraženog nezadovoljstva fanova, odgovorili su ljudi iz marketinga.
Predsjednik Upravnog odbora Alesandro Antonelo i diektor marketinga Luka Danovaro su pričali za klupski sajt. Otkrili su i zašto je napravljena promjena.
–Ponosni smo na naših 113 godina postojanja i sve to nas tjera da gledamo u budućnost, koristeći svaku priliku da rastemo – rekao je Antonelo.
-Odlučni smo da nađemo novi jezik i da se približimo novim generacijama koji sport osjećaju na drugačiji način – kazao je Antonelo, a nadovezao se Danovaro.
-Novi grb je zadržao identitet starog, prateći legendarni izgled. To je evolucija. Slova predstavljaju dušu Intera, ikone fudbala i kulture – objasnio je Danovaro.
Grb će zvanično biti u upotrebi od sledeće sezone, mada će novi veoma brzo biti na opremi za trening.